Reklamácia tovaru

Ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného na Paralyzer.sk

Máte potiaže s Vaším paralyzérom alebo iným zakúpeným tovarom? To je nám veľmi ľúto, ale pokúsime sa Váš problém čo najrýchlejšie vyriešiť.

Pred odoslaním výrobku na reklamáciu odporúčame najprv konzultovať problém s nami (na čísle 735 040 080 alebo cez e-mail info@paralyzer.eu). Často sa stáva, že sa jedná o vec, ktorú je možné vyriešiť na diaľku, takže by ste možno tovar posielali zbytočne.

Ak telefonická alebo e-mailová konzultácia nepomôže, postupujte nasledovne:

1.)  Vytlačte si Reklamačný list a vyplňte ho.

2.)  Zabaľte tovar vrátane všetkých častí a príslušenstva, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady. Priložte vyplnený reklamačný list a kópiu predajného dokladu (faktúry).

3.)  Zásielku nám doručte jedným z nasledujúcich spôsobov

  • Odošlite poštou alebo prepravnou spoločnosťou na adresu Paralyzer.eu, Jiří Mach, Liptál 169, 756 31.
  • Využite službu Reklamačný asistent a odovzdajte zadarmo na vybranej pobočke Zásilkovny.

 

Spotrebiteľská reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní. Na darčeky k objednávkam, ktoré sú poskytované zadarmo, nie je možné uplatniť právo na reklamáciu.

 

Dokument na stiahnutie: Reklamačný list (PDF)

 

Paralyzér

Elektrický paralyzér je moderný obranný prostriedok ochromujúci a zneškodňujúcí agresora silným elektrickým výbojom. Paralyzéry patria určite k najúčinnejším spôsobom sebaobrany, ochránia nielen pred útokom človeka, ale aj zvieraťa. Sú použiteľné aj cez silnú vrstvu odevu a ich účinok je možné dávkovať. Svetelný efekt a zvuk elektrického výboja paralyzéra je často dostačujúci pre odstrašenie útočníka, takže ku skutočnému použitiu ani nemusí dôjsť.

Poštovné

Doprava zdarma pre objednávky od 160 EUR

Poštovné pre ostatné objednávky už od 4 EUR

> viac informácií

Jazykové verzie